de nieuwe website van Metz Woninginrichting

Verfrissend met unieke homepagina

Een moderne en overzichtelijke site vol informatie over hun diensten, merken en rijke historie. Dat is de nieuwe website van Metz Woninginrichting uit Rotterdam. Kop Digitaal maakte het webdesign en was verantwoordelijke voor het development van dit frisse online uithangbord van Metz.

Logo ontwerp

Website

Webdesign en maatwerk template

Boerleving had nog geen website. Dus we mochten helemaal vanaf nul beginnen. Samen met de klant gingen we om tafel en werkten we het design uit. Tijdens de gesprekken en het ontwerpproces kwam ook de naam Boerleving tot stand. Een naam die het gevoel perfect weerspiegelt.

Na een akkoord op het design, hebben onze developers het vertaald naar een WordPress website op maat. Hierdoor is de website niet alleen fraai, maar ook schaalbaar voor elk apparaat en heel makkelijk te beheren.

De activiteiten van Boerleving

Bij Boerleving draait alles om beleving. Of het nu gaat om een feestje, een afscheid of een van hun eigen activiteiten – overal spat de passie voor horeca en gastvrijheid vanaf. En dat gevoel hebben wij geprobeerd te vangen in de website. Met een frisse, landelijke uitstraling die de sfeer perfect weerspiegelt.

” Boerenleving is puur en we maken het altijd passend naar je wensen ”

Highlights van het project

Hierbij nog een mooi puntsgewijs overzicht van de highlights van dit project.

  • Op maat gemaakte WordPress website
  • Ook het logo ontworpen
  • Makkelijke keuze maken uit één van de diensten voor de scroll.
  • Frisse, landelijke maar toch ook professionele uitstraling
  • Meegeholpen met teksten en oneliners

Tijdens webdesign kwam het logo tot leven

Een nieuw project begint bij ons met een leeg canvas. Voordat we ook maar één regel code schrijven, ontwerpen we de complete website. Zo krijg je een goed beeld van de toekomstige website en kunnen we direct testen of alles werkt.

Tijdens het ontwerpproces voor Boerleving merkten we dat de huisstijl, die nog niet bestond, een natuurlijke, landelijke uitstraling moest hebben. Maar het draait namelijk bij Boerleving ook om het vieren van momenten. In onze zoektocht naar een passend symbool kwamen we uit bij de klaver, een bloem die je ook veel in de wei ziet. En zo, tijdens het webdesign, ontwierpen we ook het logo voor Boerleving. Soms loopt het zo.

WIlt u ook een nieuwe website of logo?

Neem dan contact met ons op.